TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR

TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR
link : TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR

Baca juga


TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR



Pelakon Boy Iman baru-baru ini telah menerima anugerah yang membawa gelaran Doktor pada majlis konvokesyen. Pasti ramai yang tak tahu bahawa Boy Iman sedang menyambung pengajian dalam bidang kedoktoran.

Menyingkap dengan lebih lanjut mengenai gelaran tersebut, Boy Iman berkata meskipun pernah gagal namun itu bukanlah penghalang.

"Saya memang sudah sambung belajar sejak 2013. Walaupun pernah gagal tetapi saya mesti usaha dalam apa cara sekalipun untuk habiskan pengajian ini. Program yang saya ikuti ini pengajian jarak jauh (PJJ), bagi saya ilmu itu penting untuk masa depan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR

Sekianlah artikel TAHNIAH - LEPAS DATUK, BOY IMAN PEROLEH GELARAN DOKTOR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: