21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN

21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN
link : 21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN

Baca juga


21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN



Baru-baru ini, penyanyi dan pelakon Elly Mazlein telah menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-36 dalam majlis anjuran peminatnya 'Team Elly Mazlein'.

Majlis yang diadakan di Grand BlueWave Hotel Shah Alam itu berlangsung dengan meriahnya yang turut dihadiri oleh rakan-rakan artis serta teman rapat.

Gambar-gambar sekitar majlis ini telah dirakamkan oleh jurugambar rasmi mereka iaitu s7even.studio.

Jom tengok!



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel 21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN

Sekianlah artikel 21 FOTO - SEKITAR MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN ELLY MAZLEIN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: