JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON

JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON
link : JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON

Baca juga


JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON



Pelakon Norish Karman yang sudah lama tidak muncul dalam mana-mana drama televisyen kini sudah menjadi penyampai berita di saluran Bernama News Channel.

Mengakui hal itu, Norish atau nama sebenarnya, Nor'asikin Karman, 42, memberitahu dia sudah pun berkhidmat dengan saluran penyiaran tersebut sejak beberapa bulan lalu.

Pada masa sama, Norish menafikan bahawa keputusan itu dibuat konon kerana dia sudah tidak mendapat tawaran sebaliknya memberitahu, menjadi pembaca berita merupakan minatnya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON

Sekianlah artikel JADI PEMBACA BERITA - NORISH KARMAN NAFI TIADA TAWARAN BERLAKON kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: