DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH

DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH
link : DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH

Baca juga


DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH



"Alhamdulillah, dia sudah dibenarkan pulang empat hari lalu selepas lapan hari berada di hospital kerana jangkitan kencing tikus.

"Tapi keadaan dia masih lemah dan hilang semangat, nasib baik keluarga kami dekat dan ibu banyak membantu menjaga isteri dan anak saya," kata pelakon Shukri Yahaya mengenai keadaan terkini isterinya, Tya Adnan.

Sebelum ini, isteri Shukri dimasukan ke sebuah pusat perubatan selepas dijangkiti virus leptospirosis atau kencing tikus pada 28 Mac lalu.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH

Sekianlah artikel DIBENAR KELUAR HOSPITAL - ISTERI SHUKRI YAHAYA MASIH LEMAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: