ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI

ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI
link : ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI

Baca juga


ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI



"Ya, kami akan berkahwin tahun ini," kata anak tiri kepada penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza iaitu Adib Khalid yang enggan berselindung mengenai perancangan perkahwinan bersama pelakon Izara Aishah.

Adib yang juga Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Tune Studios itu bagaimanapun belum bersedia berkongsi tarikh dan butiran majlis perkahwinan mereka.

"Cuma buat masa sekarang saya belum boleh berkongsi lebih lanjut. Insya-Allah kalau sudah ada keputusan muktamad dibuat, saya akan menghebahkannya kepada semua," jelasnya.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI

Sekianlah artikel ADIB KHALID SAHKAN BAKAL NIKAHI IZARA AISHAH TAHUN INI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: