BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN

BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN
link : BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN

Baca juga


BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN



Dato' Aliff Syukri Kamarzaman menerusi laman Instagramnya telah memuatnaik sebuah video dimana dirinya itu sedang berdansa dalam keadaan tuala yang basah sambil mengajak isterinya, Datin Shahida turut berdansa bersamanya.

Dalam video itu juga, Dato' Aliff atau lebih dikenali sebagai Abang Telajak Laris, menyatakan bahawa isterinya selalu sahaja serius.

"Susah benar nak ajak wife saya sorang ni berdansa... jenuh paksa Shahida... sampai masam muka dia, serius memanjang pun x seronok... Ada tak yang perangai sama macam isteri saya ni don serius jee," ujar Dato' Aliff Syukri di laman Instagramnya

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN

Sekianlah artikel BILA 'AKSI DANSA' DATO' ALIFF SYUKRI DITEGUR NETIZEN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: