"TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN

"TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN
link : "TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN

Baca juga


"TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN



Dek kerana dirinya yang sudah kembali bergelar ibu tunggal, pengasas Vida Beauty Sdn Bhd, Datuk Seri Vida akui bahawa banyak pihak cuba mengambil kesempatan mengenalinya dengan lebih rapat.

Dato' Seri Vida atau nama sebenarnya Dato' Seri Dr Hasmiza Othman berkata yang beliau berasa kesal dan bosan apabila ramai yang menghantar mesej mahu berkenalan di laman sosial dan aplikasi WhatsApp.

"Buat masa ini, pintu hati saya belum terbuka untuk menerima mana-mana lelaki dalam hidup dan lebih selesa bersendirian. Jika ada sekalipun biarlah individu itu sanggup hidup susah dan senang bersama saya.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel "TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN

Sekianlah artikel "TIADA MASA, SELESA BERSENDIRIAN" - DATO' VIDA AKUI RAMAI INGIN BERKENALAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: