MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR

MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR
link : MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR

Baca juga


MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR



"Tekanan darah dia tinggi dan bimbang dia mendapat serangan jantung, namun Alhamdulillah, sekarang sudah semakin baik berbanding pagi tadi (semalam).

"Dia (Mamat) mahu keluar dari ICU dan duduk di wad biasa tapi doktor tidak benarkan. Mereka bimbang apa-apa berlaku terhadapnya jika berseorangan, kalau di ICU ramai yang jaga," ujar isteri kepada pengarah filem Mamat Khalid, Hasmah Hassan, 54, mengenai keadaan suaminya itu.

Hasmah berkata, setakat ini doktor masih lagi membuat pemantauan terhadap kesihatan suaminya dari semasa ke semasa.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR

Sekianlah artikel MASUK ICU - MAMAT KHALID KINI STABIL, DIPANTAU DOKTOR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: