35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL

35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL
link : 35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL

Baca juga


35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL



Pada tanggal 1 Januari 2017 (semalam), pelakon berdarah campuran, Julia Ziegler, 32, telah selamat bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya seorang jurutera mekanikal dikenali sebagai Johan, 33, dengan sekali lafaz, selepas setahun berkenalan.

Pada majlis berlangsung kira-kira 11 pagi di kediaman keluarga pengantin perempuan di Kampung Baru dengan disaksikan keluarga terdekat, Julia menerima mas kahwin RM80 dan tujuh dulang hantaran berbalas jumlah sama. Begitupun, atas persetujuan kedua-dua pihak, wang hantaran dirahsiakan jumlahnya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel 35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL

Sekianlah artikel 35 FOTO - SEKALI LAFAZ, JULIA ZIEGLER KINI ISTERI JURUTERA MEKANIKAL kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: