RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA

RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA
link : RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA

Baca juga


RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA



Pelakon drama bersiri popular 7 Hari Mencintaiku, Wan Sharmila Wan Mohamed yang sudah tujuh tahun hidup solo selepas perkahwinannya gagal, mendedahkan bahawa dirinya berasa sunyi dan teringin mendirikan rumah tangga sekali lagi.

Menurut Wan Sharmila, hasrat itu sentiasa ada namun belum bertemu jodoh sesuai. Ujarnya, keluarganya sentiasa bertanya mengenai perkara itu dan mendoakan dia segera bertemu pasangan serasi.

"Sejujurnya saya kurang selesa hidup seorang diri. Selepas arwah ibu meninggal beberapa tahun lalu, hidup saya semakin sunyi.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA

Sekianlah artikel RASA SUNYI - WAN SHARMILA TERINGIN BERKAHWIN SEMULA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: