HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH

HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH
link : HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH

Baca juga


HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH



Sebelum ini, tiada pengesahan daripada pihak Hanez Suraya dan suaminya, Romie Razin Adilha Abd Rais, 37, mengenai gosip yang mengatakan mereka bakal bercerai.

Terkini menerusi laporan Berita Harian dan Utusan, pelakon tersebut menfailkan permohonan tuntutan fasakh terhadap suaminya di Mahkamah Rendah Syariah semalam. Bagaimanapun, Hanez dikatakan tidak hadir ke mahkamah dan hanya diwakili peguamnya.

Perkara itu disahkan oleh seorang kakitangan mahkamah yang enggan dikenali dan tidak mahu mendedahkan maklumat lanjut mengenai kes tersebut.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH

Sekianlah artikel HANEZ SURAYA SAH FAILKAN PERMOHONAN TUNTUT FASAKH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: