BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK

BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK
link : BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK

Baca juga


BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK



Bagai mendapat durian runtuh!

Demikian kisah penyanyi Nassier Wahab yang mengakui terkejut apabila menerima dua kejutan pada tahun ini iaitu dianugerahkan Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) yang membawa gelaran Datuk dan dihadiahkan sebuah banglo.

Menurut Nassier, dia dihadiahkan banglo tersebut kerana menjadi duta sebuah syarikat hartanah yang diterajui pelakon dan ahli perniagaan, Boy Iman.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK

Sekianlah artikel BILA NASSIER WAHAD DAPAT BANGLO SELEPAS GELARAN DATUK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: