"SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI

"SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI
link : "SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI

Baca juga


"SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI



Berjaya khatam Al-Quran dengan bimbingan guru agama pada Januari lalu selepas lima tahun belajar mengaji, penerbit dan pelakon Datuk Rosyam Nor menyifatkan apa yang dilakukannya itu adalah hadiah terbaik baginya yang kini sudah berusia 50 tahun pada 1 Mac lalu.

"Alhamdulillah selepas lima tahun saya belajar mengaji bermula dengan membaca Iqra saya berjaya khatam Al-Quran dengan bimbingan guru agama pada Januari lalu.

"Sebelum ini saya pernah khatam sendiri sebanyak dua kali ketika mengerjakan Umrah di Mekah pada bulan Ramadan. Saya anggap khatam buat kali ketiga ini adalah hadiah bermakna bagi diri saya bersempena dengan sambutan hari lahir saya yang ke-50 baru-baru ini," katanya.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel "SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI

Sekianlah artikel "SAMPAI MASA MENGINGATI MATI" - ROSYAM NOR MAHU FOKUS PERBAIKI DIRI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: