TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM

TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM
link : TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM

Baca juga


TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM



"Alhamdulillah, semestinya sebagai ibu, saya berbangga, sebak dan gembira. Tiada kata-kata yang sesuai untuk menggambarkan kegembiraan ini melihatkan kejayaan seorang anak," kata dramatis Noniswara Baharudin, 48, yang berbangga dengan kejayaan anak kedua.

Anak kedua Nonis, Nur Erysha Emyra Zakaria, 18, telah berjaya meraih keputusan cemerlang 9A dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang diumumkan pagi semalam.

Erysha yang juga pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Aminudin Baki itu mendapat A bagi subjek Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Sejarah, Matematik, Matematik Tambahan, Sains, Prinsip Perakaunan, Ekonomi dan Pendidikan Islam.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM

Sekianlah artikel TAHNIAH - ANAK KEDUA NONISWARA PEROLEH 9A DALAM SPM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: