ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN

ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN
link : ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN

Baca juga


ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN



Sebelum ini hangat diperkatakan isu rumah tangga pelakon Aqasha yang sedang bermasalah apabila isterinya, Baizura Basri memuatnaik luahan resahnya.

Lebih hangat lagi apabila nama pelakon Rita Rudaini dikaitkan menjadi punca keretakan tersebut apabila perbualan mesra di antara Rita dan Aqasha tersebar.

Ditanya mengenai tersebut, Rita berkata yang beliau enggan mengambil pusing mengenai kecaman dari peminat berikutan pergolakkan rumah tangga pelakon, Aqasha mengaitkan dirinya sebagai orang ketiga.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN

Sekianlah artikel ISU RUMAH TANGGA AQASHA - RITA RUDAINI TAK KISAH APA YANG DIPERKATAKAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: