ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR

ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR
link : ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR

Baca juga


ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR



Beberapa hari lalu, gosip antara pelakon Uqasha Senrose dan Shah Iskandar menjadi bualan ramai apabila kedua-duanya dikatakan berpegangan tangan sewaktu menghadiri sebuah acara.

Enggan isu ini terus berpanjangan serta diperkatakan, Shah yang merupakan pelakon kelahiran Singapura itu menjelaskan tiada hubungan istimewa antara beliau dengan Uqasha. Sebaliknya, beliau menganggap aktres terbabit seperti adiknya sendiri berikutan usia mereka yang 10 tahun berbeza.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR

Sekianlah artikel ISU BERPEGANGAN TANGAN: "SAYA ANGGAP UQASHA SEBAGAI ADIK" - SHAH ISKANDAR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: