MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN

MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN
link : MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN

Baca juga


MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN



Semalam seorang ahli perniagaan telah mengemukakan tuntutan balas terhadap saman yang difailkan oleh pelakon Datin Maria Farida atas dakwaan selebriti itu membuat tuduhan palsu dan memfitnah beliau.

Hadijah Mohamed Mokhtar yang juga pengarah dan pemilik syarikat KR Beauty Care itu mendakwa, Maria atau nama sebenarnya, Maria Faridah Atienza, 48, telah membuat kenyataan media dalam rancangan Melodi terbitan TV3 pada 25 Oktober 2015.

Dalam program hiburan itu, Hadijah mendakwa Maria telah menyentuh isu-isu peribadi bertujuan memalukan dan menjatuhkan reputasi serta kredibiliti beliau.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN

Sekianlah artikel MARIA FARIDA DITUNTUT GANTI RUGI 5 JUTA OLEH AHLI PERNIAGAAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: