BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN

BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN
link : BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN

Baca juga


BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN



Walaupun imbasan dilakukan sudah menampakkan jantina cahaya mata sulung mereka namun pelakon Saharul Ridzwan dan isteri, Qaabila Deena Emir Mohamed Akif Emir yang kini sedang hamil lima bulan itu memilih untuk tidak mengetahuinya.

Kata Saharul, dia dan isteri tidak kisah mengenai jantina anak asalkan bayi yang bakal dilahirkan Jun depan nanti sihat dan sempurna. Dalam masa sama, pasangan ini juga ingin ia menjadi kejutan.

"Sejujurnya saya dan isteri memang tidak kisah mengenai soal jantina anak kerana paling penting bayi yang bakal dilahirkan nanti sihat dan sempurna.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN

Sekianlah artikel BAKAL TIMANG ANAK JUN INI - SAHARUL RIDZWAN & ISTERI INGIN KEJUTAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: