UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2

UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2 - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2
link : UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2

Baca juga


UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2



Pada tanggal 15 Julai lalu merupakan ulangtahun perkahwinan ke-2 Abby Abadi dan suaminya, Muhammad Faizal Zakaria atau lebih dikenali Jai Ezzany.

Abby dan suami menerusi laman Instagram telah mengucapkan kata-kata 'sweet' sempena hari istimewa itu.

Melihat di bahagian komen, ramai yang mendoakan serta mengucapkan tahniah pada pasangan ini.

Semoga perkahwinan Abby dan Jai kekal hinggal ke Syurga. Amin.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2

Sekianlah artikel UCAPAN 'SWEET' ABBY & SUAMI SEMPENA ANNIVERSARY KE-2 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: