TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA

TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA
link : TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA

Baca juga


TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA



Dahlah kembar, kongsi tarikh lahir sama pula tu....

Demikian halnya dengan angkasawan negara Datuk Dr Sheikh Muszaphar apabila mendapat hadiah paling berharga di hari lahirnya yang ke-45 apabila isterinya, Datin Dr. Halina Mohd. Yunos, 35, selamat melahirkan bayi kembar lelaki kelmarin (27 Julai 2017).

Pastinya kelahiran cahaya mata kali ini merupakan saat paling manis buat Sheikh Muszaphar dan isteri kerana pertama kali menyambut kelahiran bayi kembar.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA

Sekianlah artikel TAHNIAH - SHEIKH MUSZAPHAR SAMBUT KEMBAR LELAKI DI HARI LAHIRNYA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: