TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN

TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN
link : TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN

Baca juga


TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN



Bekas bintang program realiti Akademi Fantasia 2014 (AF2014) iaitu Nina Nadira telah tampil mengesahkan bahawa beliau dan tunangnya, Ahmad Farhan Rusman bakal disatukan pada 29 Julai depan.

Difahamkan, pada keesokannya pula, pasangan berkenaan akan diraikan dalam majlis resepsi, dengan kedua-dua acara terbabit bakal diadakan di sebuah hotel terkemuka di Shah Alam.

Menurut Nina, kebetulan majlis akad nikah dan persandingan diadakan di hotel, justeru beliau dan keluarga tidak perlu terlalu risaukan soal persiapan hari bahagianya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN

Sekianlah artikel TARIKH NIKAH - NINA AF & TUNANG PILIH 29 JULAI DEPAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: