SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG

SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG
link : SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG

Baca juga


SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG



Selepas lebih sebulan 'berkampung' di hospital, akhirnya anak perempuan kepada pelakon Idzham Ismail, Nur Inara Sofia yang menghidap komplikasi jantung dibenarkan pulang.

Tiada apa yang dapat diluahkan selain lafaz kesyukuran, Idzham berkata yang anak sulung itu semakin stabil selepas menjalani pembedahan injap utama jantung pada 19 Jun lalu.

"Tiada apa yang boleh saya ucapkan selain kalimah syukur kerana mengikut kata doktor, bayi saya semakin stabil dan tidak perlu membuat rawatan susulan secara kerap.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG

Sekianlah artikel SEBULAN LEBIH DI HOSPITAL - BABY GIRL IDZHAM ISMAIL DIBENAR PULANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: