DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI

DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI
link : DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI

Baca juga


DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI



Pelakon Janna Nick baru-baru ini telah dikecam teruk, dek kerana memuatnaik gambar selfie di masjid selepas selesai melakukan solat terawikh, berlatarbelakangkan pengarah, Shiela Rusly yang masih khusyuk solat.

Ramai menyerang ruangan komen pelakon itu dengan menyatakan Janna seolah tidak ikhlas melakukan ibadah kerana menunjuk.

Enggan isu ini disalahertikan, Janna telah tampil menjelaskan bahawa bukan niatnya untuk menunjuk dan peminat juga tidak berhak menentukan keikhlasan beliau.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI

Sekianlah artikel DIKECAM SELFIE SELESAI TARAWIH - JANNA NICK NAFI MENUNJUK, MAHU PROMOSI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: