"SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED

"SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED
link : "SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED

Baca juga


"SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED



Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red, 39, memberitahu bahawa dirinya itu sudah bertaubat dan berjanji tidak akan melukakan hati isteri-isterinya lagi terutamanya selepas isteri kedua, penyanyi Adira Suhaimi melahirkan anak mereka pada Mac depan.

Kata Datuk Red, dia mahu memberi perhatian kepada pembesaran anak-anaknya yang kini sudah memasuki tiga orang hasil perkahwinan bersama isteri pertama, Datin Syarifah Norshafila Hassim atau Datin Red.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel "SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED

Sekianlah artikel "SAYA DAH BERTAUBAT, JANJI TAK LUKAKAN HATI ISTERI-ISTERI" - DATUK RED kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: