DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA

DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA
link : DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA

Baca juga


DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA



Nama Fara Mendoza sekali lagi menjadi bualan netizen gara-gara memuatnaik gambar dirinya itu sedang berbikini di lokasi percutian Koh Lipe, Thailand, bersama rakan-rakan baik baru-baru ini.

Fara ketika ditanya mengenai perkara ini berkata yang dia tidak kisah dengan kritikan yang diterimanya kerana segala aktiviti dilakukan mahupun gambar yang dikongsi di laman sosial adalah dirinya yang sebenar.

"Saya hanya mahu menjadi diri sendiri tanpa perlu bersikap hipokrit dengan sesiapa pun. Saya pula bercuti ke pulau bersama beberapa rakan perempuan saya, bukannya lelaki. Semestinya saya akan memakai pakaian renang, sesuai dengan suasana dan sekitar tempat kami bercuti," katanya.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA

Sekianlah artikel DITEGUR BERBIKINI: "SESUAI DENGAN SUASANA" - FARA MENDOZA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: