PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA

PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang ALHAD INFO ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Agama, Artikel Budaya, Artikel Cerita, Artikel Ekonomi, Artikel Gosip Artis, Artikel Politik, Artikel Sejarah, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA
link : PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA

Baca juga


PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA


Hari ini, telah berlangsung tayangan filem 'Ah Boys To Men 4' untuk media di GSC One Utama, di mana ramai pelakonnya telah hadir untuk sesi soal jawab selepas tayangan filem tersebut.

Apa yang menarik, bukan hanya puluhan media yang hadir... malah puluhan peminat filem tersebut juga hadir ketika sesi soal jawab media yang diadakan disebuah pusat hiburan berdekatan. Mereka kelihatan turut membawa banner, lampu led yang tertera nama pelakon sambil memberi sokongan padu terhadap pelakon kegemaran mereka itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA

Sekianlah artikel PELAKON 'AH BOYS TO MEN 4' DISERBU PEMINAT DI ONE UTAMA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: